Den store lærerjakten er i gang!

Akershus fylkeskommune søker de beste lærerne til våre videregående skoler! Vi tilbyr både faste stillinger og vikariater.

Temakveld om gaming - 8. april

Vil du vite mer om gaming og gamingkultur?

Skoleregler på høring

Skoleregler (tidligere ordensreglement) for elever ved de videregående skolene i Akershus er nå ute på høring. Høringsfristen er 19. april 2024.

Temauke: Bærekraftig utvikling

26. februar til 1. mars arrangeres det tverrfaglig temauke om bærekraft.

Temakvelder om skolefravær

For foreldre med ungdom (u-skole/vgs) som av ulike grunner strever med å gå på skolen

Nå kan du søke i biblioteket igjen

Den nye søkesiden til skolebiblioteket er klar. Det betyr at du kan søke, reservere og fornye lånene dine på mobil og pc.

Idrettsfag - skoleåret 2024/25

Skal du søke idrettsfag med toppidrett eller studiespesialisering med toppidrett?

Vitnemål og kompetansebevis

Informasjon om dokumentasjon av videregående utdanning, og hvordan du bestiller vitnemål

Slik blir du bedre forberedt på krise

Tema for årets utgave av Egenberedskapsuka er ØVE. Alle innbyggere oppfordres til å øve og ta nødvendige grep for å styrke egenberedskapen.

Presentasjoner fra foreldremøter

4. september ble det holdt foreldremøter på Dønski videregående skole